намери твоя HOMEMAX координатор електронен магазин (9.00-18.00 часа): 0882 820 410 / eshop@home-max.bg национален телефон: 0800 150 80  
   
homemax  

Мебели за офис

Сортирай по

брой на страница

 

Офис стол 8001-VC

129,
99
64,
99 /бр.
 

Посетителски стол

36,
99
26,
99 /бр.

Страница 1 от 1

Офис мебелите са отделна категория обзавеждане в мебелната индустрия, защото те имат отличителни от обичайните домашни аналози черти. Какви са те и как да направим правилния избор ще научим по-долу.

 

С какво се различават мебелите за офис?

Предназначението им е да внесат нужната корпоративна бизнес среда в помещението, така че самата обстановка да предразполага служителите на дадена корпорация към работен процес. Най-общо казано, този тип обзавеждане се характеризира със сдържаност в дизайна, но в никакъв случай не могат да се нарекат скучни и депресиращи. Напротив, те създават усещането за лукс и успешност.

Разделят се на комплектни и отделни компоненти. Първите пристигат с няколко взаимно-допълващи се елемента, докато вторите се предлагат по единично и позволяват съставянето на индивидуално интериорно решение.

 

Кои са по-важните им характеристики?

Характерното за меката мебел, обикновено служеща за настаняване на присъстващите в помещението хора, е кожената облицовка. Те се отличават със здравата си и устойчива на натоварване конструкция. Обикновено, използваните за производството на този тип оборудване материали са дърво, пластмаса и стъкло. Последното играе ролята на декоративен елемент.

Другата характерна особеност са възможностите за самостоятелно регулиране за повишен комфорт при употреба. Така например, офис столовете имат изключително ортопедичен дизайн и позволяват регулиране на височината и механизъм за удобно облягане назад. От друга страна, обзавеждането за корпоративна среда се предлага в различни цветови решения, така че да е възможно създаването на индивидуална фирмена обстановка.

 

За какво да внимаваме при избора им?

Сега ще споменем някои особености, на които си заслужава да обърнете внимание, когато правите подбора на подходящото корпоративно оборудване:
1. Функционалност - британските учени са на мнение, че добре подредените в един тон компоненти предразполагат служителите към извършване на работна дейност. Ето защо при подбора на първо място трябва да се ръководите от целта и функционалността, а не да се поставят безразборно навсякъде из помещенията.
2. Качество - освен на естетичните и стилистични особености, при подбора е нужно да се съблюдава качеството на изработката и екологичността на използваните материали. Добър вариант е ако е използвана допълнителна пластмасова облицовка, характеризираща се с дълготрайност и защитаваща основната конструкция. Скрепителните елементи трябва надеждно да държат всички отделни конструктивни компоненти.
3. Елегантност - външното излъчване и дизайнерското решение са от критична важност при избора, защото първото впечатление се създава именно от това. При закупуване на столове и дивани, обърнете специално внимание на тапицерията. Тя трябва да е лесна за почистване и със средна твърдост.
4. За организиране на работните пространства не се препоръчва вземането на най-комфортните решения, поради предизвикването на ленивост в служителите и отвличане от задълженията им. Масивният, но неудобен стол често води до болки в гърба след продължително седене.

 

Защо да купите от Home-max.bg?

Защото ние Ви предлагаме само висококачествени офисни продукти на най-добрите за бранша цени и с професионално клиентско обслужване. При индивидуални изисквания, винаги можете да се обърнете към нашите оператори. Ако не харесвате онлайн пазаруването, посетете някой от физическите търговски обекти на Home-max в страната и самостоятелно ще се докоснете до всяко от предложенията ни. Очакваме Ви!

 

Сайтът използва „бисквитки“ („кукита“), за да ти предостави възможно най-доброто потребителско изживяване. Прочети още
Съгласен съм